Masz dom weselny? Dostosuj swoją ofertę pod Komunie

Wkrótce rozpocznie się okres organizowania w parafiach uroczystości przystępowania do pierwszej komunii św. Z roku na rok wzrasta cała otoczka tego wydarzenia. Wg szacunków, ten rynek jest już warty w sumie ok. 3 mld zł. Na organizacji komunii można już zarobić prawie tyle samo jak na weselach - pisze "Dziennik Gazeta Prawna"

Począwszy od ubioru młodego człowieka, poprzez przyjęcie w lokalu, aż po kosztowne prezenty z tej okazji - na to wszystko ludzie nie żałują pieniędzy. Już od października rezerwowano terminy w restauracjach, dzisiaj wolnych już praktycznie brak. Komunia święta to nie tylko szansa na zarobek dla restauratorów w grę coraz częściej wchodzą domy weselne oraz hotele które udostępniają swoje sale również pod takie eventy. Warto sporządzić specjalną ofertę właśnie pod klientelę komunijną. Należy pamiętać o nieco innym menu przystosowanym pod dzieci oraz ludzi starszych. Trzeba również wziąć pod uwagę fakt że czas komunii przypada na miesiąc maj kiedy to robi się już ciepło i należy wcześniej przygotować i udostępnić dla klientów ogród.

Mimo praktyki przystępowania do sakramentu w jednolitych, niezbyt drogich albach, rodzice dbają, by pod spodem dziecko było elegancko i drogo ubrane. Do tego dochodzą takie dodatki, jak buty, torebka, a czasem także złoty łańcuszek na szyję.

Dla sklepów jubilerskich, sportowych oraz oferujących elektronikę użytkową nastaje czas dobrych utargów. Przebojami są oczywiście rowery, konsole do gier, telefony komórkowe, aparaty fotograficzne i komputery, także te przenośne.

 


« powrót do: Artykuły
projekt i realizacja Arena Internet | hosting HostingFirmowy.pl
Partnerzy
[zamknij]