[Hotele]Restauracja U Zbycha w Hotelu Zbyszko

Galeria zdjęć

Opis lokalu

Restauracja U Zbycha w Hotelu Zbyszko

Nasza firma rozpoczęła działalność w 1987 roku otwierając pierwszą na prawobrzeżu Szczecina restaurację „U Zbycha” ul. Rydla 92, świadczącą usługi w zakresie gastronomii otwartej, jak również w formie bankietów i przyjęć okolicznościowych. W 1992 roku otworzyliśmy restaurację „MARS” ul. Wawrzyniaka 5. Od 1995 roku jesteśmy właścicielami pełnomorskiego Jachtu „Natalia”, na którym organizujemy ekskluzywne przyjęcia w mniejszym gronie.

W 1995 roku jako pierwsi na rynku szczecińskim rozpoczęliśmy działalność cateringową. Warto tutaj wspomnieć tylko o niektórych większych organizowanych przez nas imprezach, takich jak: „WYBORY MISS POLONIA”, jubileusz 50–lecia „STOCZNI SZCZECIŃSKIEJ”, polskiej bankowości „FORUM-FINANSE”, 5-lecie Wytwórni Lodów ”EKKO”, ZPO „DANA”, Targi gastronomiczne „GASTRO–EXPO” w Gdyni. Byliśmy głównymi organizatorami bankietu inaugurującego utworzenie „WIELONARODOWEGO KORPUSU PÓŁNOCNY –WSCHÓD” dla 1200 osób z udziałem Prezydenta  Rzeczpospolitej  Polskiej  Pana  Aleksandra  Kwaśniewskiego,  za co otrzymaliśmy szczególne podziękowanie i wyróżnienie ze strony dowództwa korpusu. Otwieraliśmy uroczystymi bankietami supermarkety między innymi „SELGROS”. Byliśmy organizatorami bankietu z okazji 10-lecia firmy „EKKO-WARK”.

W 2003 roku po remoncie i rozbudowie otworzyliśmy hotel „ZBYSZKO”, na terenie którego znajduje się restauracja, pub i sala konferencyjno –bankietowa na 200 osób. W nowych pomieszczeniach naszego obiektu mieliśmy zaszczyt organizować 15 –lecie firmy FIRE STOP dla 150 osób.

Organizujemy:

- wykwintne Bankiety Ślubne przy stole angielskim
- tradycyjne Przyjęcia Weselne
- imprezy promocyjne firm
- konferencje, kursy i szkolenia
- przyjęcia, bankiety, cocktaile
- catering

Proponujemy:

- zespół muzyczny
- program rozrywkowy
- fotografia, videofilmowanie
- garderobę
- bukiety ślubne i kwiaty dla gości
- limuzynę, karocę, bryczkę

Zapraszamy do kontaktu!

W razie kontaktu z lokalem prosimy powołać się na nasz serwis ślubny GdzieWesele.pl, dziękujemy!

Wasze opinie (0)

Nikt jeszcze nie wystawił opinii.
Jeżeli masz coś ciekawego do powiedzenia na temat tej firmy zrób to jako pierwszy !

Dodaj własną opinię

Pola oznaczone kolorem czerwonym są wymagane aby dodać opinię.

Twoja ocena
Regulamin opinii i komentarzy
  1. Dodający komentarz użytkownik nie jest anonimowy.
  2. Zakazane jest publikowanie tekstów naruszających obowiązujące prawo i/lub dobre obyczaje.
  3. Zabronione są publikacje tekstów zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe oraz używanie w nich wulgaryzmów.
  4. Dodający opinie lub komentarz użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za skutki prawne wynikające z publikacji komentarza.
  5. Właściciel serwisu wyłączony jest z odpowiedzialności z tytułu działań realizowanych przez użytkowników serwisu.
  6. Publikacja komentarza równoznaczna jest z akceptacją zapisów regulaminu.