[Restauracje]Restauracja i Hotel Podzamcze

Sprawdź naszą promocyjną ofertę na 2017 rok!
Województwo: małopolskie

Video prezentacje

Opis lokalu

Restauracja i Hotel Podzamcze

Podzamcze to idealne miejsce na Wasze wymarzone wesele!

Restauracja i Hotel Podzamcze znajduje się w centrum malowniczego miasteczka Dobczyce k/Krakowa, u podnóża XIV -wiecznego zamku i zaledwie 300m od Jeziora Dobczyckiego. Nasz cel to stworzenie miejsca wyjątkowego i przyjaznego, miejsca spotkań z rodziną i przyjaciółmi, miejsca do którego chce się wracać.

Każde przyjęcie weselne traktujemy indywidualnie, tak aby ten ważny dla Państwa dzień był wyjątkowy. Oferujemy bogaty wybór potraw, służymy pomocą przy wyborze dań i win oraz oprawy uroczystości.
Uwzględniamy również specjalne życzenia kulinarne naszych gości.

*** Oferta weselna  ***
KLIKNIJ

Nasza sala bankietowa :
* utrzymana jest w ciepłej i jasnej kolorystyce
* przestronne wnętrze pozwala na organizację wesela do 150 osób
* istnieje możliwość aranżacji Sali z wykorzystaniem okrągłych stołów bankietowych lub też stołów prostokątnych
* Sala jest klimatyzowana

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, przygotowaliśmy kilka propozycji menu już od 159 zł!

Oferta obejmuje:
* możliwość modyfikacji menu i dostosowania go do własnych gustów kulinarnych
* dodatkowe atrakcje do menu podstawowego
* profesjonalną obsługę,
* podstawową dekorację,
* bezpłatny i monitorowany parking
* atrakcyjne ceny pokoi
* udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ( winda, toalety, podjazd )
* bezpłatne wi-fi na terenie całego obiektu

Parze Młodej zapewniamy:
* apartament jako prezent ślubny
* romantyczną kolację w I Rocznicę Ślubu
* rabat na inne przyjęcia okolicznościowe,
* możliwość późniejszego wymeldowania

*** Pokoje ***

Dla naszych gości przygotowaliśmy 12 przestronnych i wygodnych pokoi hotelowych. Każdy z nich wyposażony jest w telefon, TV SAT, dostęp do bezprzewodowego, bezpłatnego internetu oraz łazienkę z prysznicem. Zapewniamy komfort, ciepłą atmosferę oraz służymy radą i pomocą w każdej kwestii.

*** Restauracja ***

Na pierwszym piętrze mieści się przytulna, połączona z dużym barem restauracja o niepowtarzalnym charakterze. To co stanowi o jej wyjątkowości to przede wszystkim pyszne, tworzone z pasją jedzenie. Nasz Szef Kuchni zaprasza wszystkich na kulinarne podróże po różnych zakątkach Polski i innych krajów.
•    Przytulne, klimatyczne wnętrze, wyśmienita kuchnia, szeroki wybór kaw, drinków i win sprawią, że nasza restauracja będzie idealnym miejscem zarówno na spotkanie biznesowe, rodzinny obiad, czy też romantyczną kolację we dwoje, jak również na celebrowanie wszystkich ważnych momentów życia – chrzcin, komunii, zaręczyn, wesel, jubileuszy…
•    Przyjęcia okolicznościowe do 60 osób zorganizujemy dla Państwa w restauracji, na większe przyjęcia udostępniamy naszą salę bankietową.

Zapraszamy codziennie od 12:00 do 21:00. Istnieje możliwość realizacji wcześniejszej rezerwacji po godz.:21:00.

Serdecznie Zapraszamy!

W razie kontaktu z lokalem prosimy powołać się na nasz serwis ślubny GdzieWesele.pl, dziękujemy!

Wasze opinie (36)

~Karolina i Adam | 9 październik 2017
  • Ocena: 5
Chcielibyśmy serdecznie polecić Restaurację oraz Hotel "Podzamcze" wszystkim, którzy szukają odpowiedniego miejsca na swoje wesele.

Akurat my, nie zastanawialiśmy się długo nad wyborem tego miejsca na nasze wesele, ponieważ ja, jako wokalistka zespołu, śpiewałam tam kiedyś podczas Sylwestra. Cały nasz zespół zapamiętał wtedy to miejsce,jako,że nigdy wcześniej nie jedliśmy tak dobrego i pięknie podanego jedzenia (a byliśmy na wielu salach i mamy ogromne porównanie).Szczególnie wtedy smakował nam krem z pomidorów z mozzarellą! Genialny!

Co podobało nam się najbardziej?
- Profesjonalizm Pani Magdy oraz Pana Wiesława.
- Ogromna pomoc z ich strony, dbanie o każdy szczegół, bardzo dobra komunikacja, reagowanie na nasze prośby, serdeczne podejście i uśmiech
(np.byliśmy pod wrażeniem,że to Pan Wiesław podawał nam posiłki,czy kroił i wydawał z kucharzami udziec wieprzowy, często pytał czy wszystko nam smakuje)
- Profesjonalni i mili kelnerzy
- Przepyszne jedzenie ( bardzo duże porcje)
- Piękna/ elegancka sala, okrągłe stoły, ładne krzesła, idealnie dobrane kwiaty
-ładne, czyste i duże pokoje hotelowe
-sympatyczne panie pokojowe.

Goście wychodząc z wesela bardzo chwalili wybór miejsca!
Z całego serca polecamy i nie możemy się doczekać kolacji z okazji naszej rocznicy ślubu....którą oczywiście zjemy w "Podzamczu" !

Karolina i Adam
~Madzia i Wojtek | 23 lipiec 2017
  • Ocena: 5
Całość na najwyższym poziomie. Goście jak i My zachwyceni salą , pysznym jedzeniem (porcje bardzo duże, aż nie do przejedzenia). Kelnerzy na 5 z plusem mili ,uprzejmi nie trzeba było o nic prosić bo sami co chwilę dokładali jedzenie i picie które ubywało ze stołów. Na doskonałą ocenę zasłużyła Pani Magda. Otwarta ,uśmiechnięta , służyła pomocą o każdej porze. Czuwała na naszym weselu nad całą organizacją.
W skali 1-10 oceniamy na 11 ;) dziękujemy jeszcze raz za wszystko :)
08.07.2017 r.
~Kinga i Marcin | 3 marzec 2017
  • Ocena: 5
Ślub i wesele już za nami. Muzyka przestała brzmieć w uszach, emocje opadły, mamy chwilę aby nabrać spokojnie oddech i spojrzeć na wszystko przez pryzmat wspomnień i nabytych doświadczeń.

Oboje jesteśmy pod wielkim wrażeniem organizacji naszego wesela (na 100 osób) przez "Podzamcze". Opiekował się nami Pan Wiesław, który nadzorował imprezę - szalenie sympatyczny i profesjonalny człowiek. Dodatkowo cała obsługa restauracji była niesamowicie miła, nieustannie uśmiechnięta i chętna do pomocy.

W trakcie wesela w odpowiednich momentach realizowane były poszczególne punkty programu (np. wydawanie posiłków, organizacja podziękowań) - dzięki czemu my, jako Para Młoda, zupełnie nie musieliśmy zaprzątać sobie tym głowy.

Na sali cały czas panował porządek i migrujący od stolika do stolika goście cały czas mieli czystą zastawę. A było to ważne, szczególnie dlatego, że serwowane jedzenie było po prostu przepyszne i cieszyło się naprawdę dużym powodzeniem! Zarówno zimna płyta, jak i ciepłe posiłki.

Jesteśmy zachwyceni obsługą i piękną salą. Wybór tego miejsca do organizacji naszego przyjęcia weselnego był bardzo dobrą decyzją :)

Podzamczu dziękujemy, a potencjalnym przyszłym Parom Młodym szczerze polecamy!!
~Basia & Grześ | 18 październik 2016
  • Ocena: 5
Nie ma takiej skali, która byłaby w stanie wyrazić nasz zachwyt, wdzięczność i podziękowanie dla Pani Madzi, Pana Wiesława i całej załogi restauracyjno-hotelowej! Wszyscy są nieocenieni w swoim fachu. Jedzenie? Do dzisiaj nasi goście wspominają każdy posiłek:))wszystko na czas i każdy talerz dopracowany do perfekcji. Pani Madzia to jak taki Anioł Stróż podczas przygotowań i już nocy weselnej, czuwa nad parą młodą i gośćmi(uratowała tył mojej sukienki:))zawsze z uśmiechem:)to bezcenne gdy para wie, że może spokojnie zajać się swoimi bliskimi.
Kelnerzy? Profesjonaliści.
Pokoje hotelowe? Dawno nie spaliśmy na tak wygodnych łóżkach!
Tak szczerze to ocenę dają goście weselni. U nas? Wszyscy, co do jednego goscia ZACHWYCENI miejscem i ludzmi tam pracującymi:)byli nam wdzięczni, że zaprosiliśmy ich w tym dniu do Hotelu i Restauracji Podzamcze:)
Nie ma lepszego miejsca!
~Ala | 18 październik 2016
  • Ocena: 4
Bardzo ładna sala z okrągłymi stołami wygodne i duże pokoje . sala nie za duża dobra do 100 os nie więcej .

Dodaj własną opinię

Pola oznaczone kolorem czerwonym są wymagane aby dodać opinię.

Twoja ocena
Regulamin opinii i komentarzy
  1. Dodający komentarz użytkownik nie jest anonimowy.
  2. Zakazane jest publikowanie tekstów naruszających obowiązujące prawo i/lub dobre obyczaje.
  3. Zabronione są publikacje tekstów zawierające treści powszechnie uznane za obraźliwe oraz używanie w nich wulgaryzmów.
  4. Dodający opinie lub komentarz użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za skutki prawne wynikające z publikacji komentarza.
  5. Właściciel serwisu wyłączony jest z odpowiedzialności z tytułu działań realizowanych przez użytkowników serwisu.
  6. Publikacja komentarza równoznaczna jest z akceptacją zapisów regulaminu.