Wyślij zapytanie
603... pokaż numer

Sala Konferencyjno-Bankietowa Sevilla

Postępu 10, Mościska

W pobliżu: Warszawa, Żoliborz, Bielany, Bemowo, Chomiczówka, Ochota, Babice, Stare Babice

Mazowieckie,


Średnia ocena: 5 z 10 głosów

Zobacz opinie

Ceny od

0 zł / os

Liczba gości

200

603... pokaż numer

strona www

Wyświetleń: 34518

Opis

Sala Konferencyjno-Bankietowa Sevilla

Mieliśmy zaszczyt gościć wiele par małżeńskich które zaufały nam i powierzyły przygotowanie tego niezapomnianego przyjęcia. Dla nas największym prezentem jest ponowne spotkania z gośćmi na chrzcinach, imieninach, balach sylwestrowych lub innych imprezach okolicznościowych. Jest to dowód jak profesjonalnie podchodzimy do naszych Klientów gdyż nadal pragną dzielić z nami wspólne chwile.

 

Służymy również naszą pomocą w zakresie wyboru fotografa, kamerzysty czy też zespołu muzycznego.

 

 

Tylko nasze doświadczenie i wielokrotna organizacja przyjęć
może być kluczem do niezapomnianego przyjęcia.

 

 

Indywidualne podejście do Klienta to nie jedyny nasz atut. Sala nasza jest przestronna, klimatyzowana i przygotowana dla gości niepełnosprawnych. Dodatkowo mieści się na pograniczu Warszawy co wiąże się z dobrą komunikacją miejską.

 

 

Zapraszamy do konatktu!

 

 

Video prezentacja

Lokalizacja

Wasze opinie

M Marcin i Magda 2018-05-19 15:55:24

Ocena: 5

Szczerze nie znam lepszego miejsca jezeli chodzi o branże, która sie zajmuje. Mega doświadczenie. W kwestii jedzenia bardzo bardzo obfite i smaczne porcje, które na tyle zapełniają żołądek, że przystawki sporadycznie znikaja ze stołów. Pan Sławek pilnuje osobiście wszystkiego, żaden fuckup nie może mieć miejsca. Obsługa zawsze uśmiechnięta i nastawiona na gości bardzo pozytywnie. Doświadczenie obsługi jest najwyzszych lotów. Polecamy z całego serducha !!!!!

O Ola i Paweł 2015-07-29 09:42:03

Ocena: 5

Nie napiszę nic nowego :) Profesjonalizm i świetna organizacja w każdym calu!!! Sala kolorowa, multimedialna. Pan Sławek czujnym okiem doglądał aby wszystko przebiegło bezproblemowo. Posiłki pyszne i obfite. Nie musieliśmy martwić się nawet o dekorację sali. Jeżeli mielibyśmy organizować wesele jeszcze raz nasz wybór padłby na Sevillę ! :) Dziękujemy raz jeszcze za kapitalne wesele i cenne porady ! Ola i Paweł (wesele 25.07.2015)

P Paulina i Krzysztof 2015-07-02 15:02:25

Ocena: 5

Chciałabym się z Państwem podzielić swoimi wrażeniami z wesela które odbyło się w czerwcu w sali Sevilla. Na samym początku pragnę powiedzieć, iż Sevilla jest jedyną salą w okolicach gminy Stare Babice, która spełniała nasze wszystkie oczekiwania od samego początku. Nie ukrywam, że wraz z obecnym już mężem bawiliśmy się ponad trzy lata temu na weselu znajomych i już wtedy wiedzieliśmy, że chcemy mieć wesele właśnie tu. Nie szukaliśmy nawet innej sali. Ku naszej uciesze sala została odnowiona i nabrała jeszcze większego uroku. Nowoczesny wygląd, gra świateł, przejrzysta i jasna sala zachwyciła nas jak również gości. Pan Sławek – przesympatyczny właściciel sali był niezastąpiony pod każdym względem. Pomógł nam w wielu kwestiach i zawsze służył radą. Wiedzieliśmy, że w każdej chwili możemy zadzwonić z pytaniem i zawsze uzyskaliśmy satysfakcjonującą odpowiedź. Obsługa również godna pochwały. Jeśli chodzi o kwestię menu – duży wybór potraw, wszystko było bardzo dobre, porcje konkretne, nikt nie wyjdzie z wesela głodny. Dekorację kwiatowe przygotowała dla nas siostra pana Sławka – pani Malwina. Stoły wyglądały przepięknie, goście byli pod wrażeniem pięknych kwiatów. Naszym kolorem przewodnim była ciemna fuksja i nie ukrywam, że byłam pod wrażeniem, iż udało się zakupić piękne duże róże w tej kolorystyce co nie jest czasami łatwe znaleźć w tym kolorze. Na naszym weselu grał zaprzyjaźniony z salą zespół Luzik&Czadzik – polecamy wszystkim. Zabawa była do białego rana, świetna muzyka, śmieszne konkursy, goście bardzo chwalili zespół a my byliśmy zadowoleni, że gościom się podobało. Polecam wszystkim parom salę Sevilla!!! Jest to trafiony w 100% wybór i naprawdę nikt nie będzie żałował a wręcz przeciwnie będziecie Państwo bardzo zadowoleni. Cieszę się, że mogłam się wybawić na swoim weselu i o nic nie musiałam się martwić nawet przez chwilę. Pozdrawiamy Paulina i Krzysztof. 20.06.2015

B Bogusława G. 2014-06-24 08:36:44

Ocena: 5

Bardzo dziękuję za dobrze zorganizowane przyjęcie weselne moich dzieci. Dziękuję za pyszne jedzenie, miłą i fachową obsługę, za niezwykłą atmosferę, Panie Sławku było super. Pozdrawiam serdecznie

A Aneta- 24.05.2013 2014-06-23 09:42:43

Ocena: 5

W maju tego roku organizowaliśmy wesele w Sevilli- a w zasadzie powierzyliśmy organizację Panu Sławkowi. I to był strzał w "10". Na uwagę zasługują w szczególności: 1)jedyną osobą, z którą mieliśmy kontakt i z którą wszystko ustalaliśmy był Pan Sławek (co nie jest regułą w innych salach, które oglądaliśmy- a z perspektywy czasu, możemy stwierdzić, że jest to bardzo ważne- daje poczucie uporządkowania, wiadomo do kogo dzwonić i kto odpowiada, za to, co zostało ustalone). Pan Sławek jest osobą, która kocha to, co robi, tryska dobrym humorem, służy zawsze radą i robi dosłownie wszystko, by odciążyć przyszłych Nowożeńców i ich rodziców w kwestii organizacji przyjęcia 2) przyjęcie odbyło się zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie- wręcz Pan Sławek wyszedł na przeciw naszym oczekiwaniom, zrobił dużo więcej niż moglibyśmy się spodziewać, ale o tym niżej 3) wartym uwagi jest fakt, że Pan Sławek był naszym dobrym duchem nie tylko w czasie przygotowań do przyjęcia, ale również w trakcie- gdyż był obecny przez całe przyjęcie, doglądał, czy wszystko jest w porządku, zmieniał oświetlenie na sali i był gotowy do pomocy 4) Pan Sławek pomógł nam w wyborze dań (najpierw sami ustaliliśmy naszą propozycję menu, a potem spotkaliśmy się- na tydzień przed weselem- i omówiliśmy menu i mogliśmy liczyć na opinię osoby znającej się na rzeczy :) i sugestie te okazały się bardzo trafne) 4) całe jedzenie, jakie zostało z wesela mogliśmy zabrać (Pan Sławek wypożyczył nam całe półmiski z zakąskami, miseczki z sałatkami- takie gotowe do postawienia na stół na poprawiny, dostaliśmy również cały garnek strogonowa i barszczu czerwonego z pasztecikami a także wszystko, co zostało niezjedzone z wiejskiego stołu i resztkę tortu weselnego)- półmiski i miski mogliśmy oddać w tygodniu po weselu 5) w rozmowie wyszło, że świadkowa jest wegetarianką i również nie było problemu, aby otrzymała dania wegetariańskie- bez żadnej dopłaty 6) kończąc temat jedzenia- dania mogę ocenić na "5+"- bardzo smaczne, a porcje nie do przejedzenia, żaden gość nie wyszedł z przyjęcia głodny :) (goście szczególnie chwalili tortille z łosiosiem, pierś z kurczaka ze szpinakiem i pleśniaka :)) 7) Pan Sławek zaoferował nam zakup kwiatów na stoły jedynie po kosztach kwiatów- róże piękne- przetrwały nawet do sesji plenerowej ;) co więcej, odciążył nas w kwestii rozstawiania winiet i prezentów dla gości; mogliśmy również liczyć na wsparcie w przygotowaniu niespodzianki dla rodziców, tak by nie widzieli oni z byt wcześnie prezentów ;) 8) atutem (przynajmniej dla nas) tej sali jest jej nowoczesny charakter- wystrój opiera się na dekoracji światłem, które Pan Sławek może ustawić w dowolny sposób, a nawet które zmienia w trakcie trwania przyjęcia; co więcej na wyposażeniu sali jest rzutnik, który wykorzystaliśmy- puściliśmy prezentację zdjęć z naszego dzieciństwa (o co zadbał również Pan Sławek) Reasumując, z czystym sumieniem możemy polecić Salę Sevilla :) Organizacja ślubu i wesela to czas ogromnego stresu, więc warto polegać na osobach, które kochają to co robią, za którymi przemawia doświadczenie i którzy służą pomocą- taką osobą z pewnością jest Pan Sławek.

I Iwona&Krzysiek 2013-09-08 16:18:16

Ocena: 5

Nasze wesele w Sali Sevilla odbyło się 6 lipca br i było MEGA SUPER! ;-) Sala wygląda bardzo nowocześnie – światła robią niesamowite wrażenie, jedzenia jest multum i jest bardzo pyszne, a przede wszystkim – Pan Sławek pomaga we wszystkich sprawach związanych z organizacją i przebiegiem samej imprezy. Naprawdę w jej trakcie nie trzeba się w ogóle zastanawiać czy wszystko idzie z planem, jak szybko wydawane są posiłki itd. – wydaje się, że wszystko dzieje się samoistnie, a tak naprawdę nad wszystkim czujną opiekę sprawuje Pan Sławek ;-) W dwóch słowach – było super :) Dziękujemy i bardzo polecamy :)

G Gosia i Tomek 2013-08-29 13:13:02

Ocena: 5

Witamy Serdecznie. Nasze przyjęcie weselne odbyło się dnia 24.08.2013 w Sali Sevilla i był to wybór w 110% trafiony! Sala przepiękna i ładnie udekorowana, jednak największe wrażenie sprawia oświetlenie. Do wyboru we wszystkich kolorach, tak z góry jak też z boków i tyłu sali. Możliwe konfiguracje zapewniają komfort podczas posiłków, odpowiedni nastrój podczas tańców oraz klimat przy biesiadowaniu. Jedzenie wyborne, w ogromnych ilościach. Nie sposób skosztować wszystkiego przy takich porcjach ciepłych posiłków. Przekąski na stołach równie dobre. Stół wiejski aż się uginał od ilości mięsiwa. Do tego dochodzą ciasta, owoce i przepyszny tort. Obsługa na najwyższym poziomie, sprawnie i szybko, do tego bardzo subtelna, miało się wrażenie iż jedzenie pojawiało się samoistnie. I jeden z największych atutów Sali Sevilla, czyli właściciel, Pan Sławek. Człowiek organizacja, który nie wiadomo jak jednocześnie pomagał również roznosić posiłki i był obok nas gdy tego potrzebowaliśmy w trakcie wesela. Zawsze służył radą jak i pomocą. Dzięki niemu do naszych obowiązków należała tylko zabawa! Jeśli ktokolwiek chciałby zobaczyć jak powinno wyglądać prawdziwe wesele, to polecam sprawdzić Salę Sevilla w Mościskach! Gosia i Tomek - 24.08.2013

I Iwona 2013-07-15 11:53:37

Ocena: 5

Gorąco polecam salę weselną Sevilla w Mościskach. 15.06.2013 organizowaliśmy tam wesele na 130 osób. Przyjęcie było zorganizowane perfekcyjne, piekna sala, wszystko na czas, potrawy wyśmienite, duże porcje świeże, pachnące. Jako rodzice o niczym nie musieliśmy myśleć, właściciel czuwał, podpowiadał scenariusz w zależności od rozwoju sytuacji a zarazem był niewidoczny. Po weselu spakował nam pozostałą żywność (a było, było tego), pożyczył własną zastawę - tak abyśmy na poprawinach mieli jak najmniej pracy z przekładaniem. W najśmielszych snach nie przewidzieliśmy tak bezproblemowego przebiegu tak ważnego i dużego dla nas przedsięwzięcia.Dlatego też gorąco polecam następcom i uspokajam, śpijcie spokojnie, jeżeli to będzie Sevilla.

A Agnieszka 2012-11-03 15:20:46

Ocena: 5

Witamy wszystkich poszukujących sali weselnej, zorganizowaliśmy nasze wesele 13 października 2012 roku w sali Sevilla w Mościskach i jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyboru. Pan Sławek, właściciel sali, od pierwszego spotkania był bardzo pomocny. Wykazywał się dużą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie organizacji przyjęć oraz miał wiele cennych rad i sugestii. Dzięki temu nasze wesele odbyło się w 100% bez problemów. Goście bardzo cenili sobie zarówno obsługę jak i wygląd oraz atmosferę panującą na sali. Dużym plusem jest piękne oświetlenie, nagłośnienie oraz klimatyzacja sali. Nie zapomnimy również o świetnym jedzeniu, które chwalone było przez wszystkich gości, a zwłaszcza: pierś z kurczaka nadziewana mięsem mielonym ze szpinakiem, barszcz czerwony z pasztecikami oraz przepyszne wędliny ze stołu wiejskiego. Podsumowując, z pełną odpowiedzialnością polecamy salę Sevilla na wszelkie imprezy. Jeśli ktoś jeszcze miałby wątpliwości lub pytania zapraszamy do kontaktu: agnieszka.prystupa.85@gmail.com Pozdrawiamy serdecznie Agnieszka i Krzysztof Głowalowie

M Małgorzata Gołębiewska 2012-06-13 21:58:29

Ocena: 5

Mam przyjemność w swoim imieniu i imieniu moich gości przekazać Państwu opinię na temat Sali Konferencyjno-Bankietowej "Sevilla".Przyjęcia organizowane przez Właścicieli lokalu w których uczestniczyłam wraz ze swoimi Gośćmi były zawsze dopięte "na ostatni guzik". Profesjonalizm na wysokim poziomie. Bardzo dobra "kuchnia", muzycy dopasowują repertuar do życzenia Gości. Polecam w 100% tę salę. Właściciele bardzo mili, ugodowi i profesjonalni w swoich działaniach. Pozdrawiam i nie omieszkam korzystać nadal z gościnności i imprez tam organizowanych.

Tagi: Mościska, Lokale weselne, Domy weselne

Powrót