Zapytanie

W pobliżu: Zielona Góra, Żagań, Nowogród Bobrzański, Żary, Lubsko, Trzebiel

68... telefon
Wyświetleń: 33058

Średnia ocena: 5 z 1 głosów

Zobacz opinie

Liczba gości

od 10 do 170

Pałac Brühla w Brodach - idealny na wesele i przyjęcia okolicznościowe

Bogactwo zabytków historycznych, głównie architektonicznych, rangi ponadregionalnej, znajdujących się nie tylko w Brodach, ale również w wielu mniejszych miejscowościach.

* Duża powierzchnia lasów (zwłaszcza część południowa) obfitująca w zwierzynę i leśne runo.
* Atrakcyjne ukształtowanie terenu i mnogość zbiorników wodnych (jeziora i stawy rybne).
* Kompleksy torfowisk, fragmenty borów bagiennych, obfitujących w rzadkie gatunki roślin i ptaków.
* Łagodny klimat, wspaniałe widoki, miejsca do obserwacji i pomniki przyrody.

Wesela
Bogate doświadczenie, eleganckie sale, wyśmienita kuchnia oraz profesjonalna obsługa sprawi, że zorganizujemy dla Państwa przyjęcie, które na długo pozostanie w pamięci zaproszonych gości. Malowniczy teren do okoła Pałacu jest doskonałym miejscem do organizacji wesel plenerowych. Specjalizujemy się w realizacji indywidualnych pomysłów, służymy radą i wieloletnim doświadczeniam. Ponadto oferujemy wynajem luksusowych limuzyn marki Cadillac i Lincoln.

Sala Balowa
Kompleks pałacowo - parkowy gwarantuje wspaniałe warunki do odpoczynku, organizowania konferencji i seminariów, firmowych imprez integracyjnych, a także imprez okolicznościowych, rodzinnych pikników, spotkań przy piwie i ognisku. Organizujemy koncerty, wystawy, bale. Naszym gościom gwarantujemy kameralność spotkań, ciszę i spokój sprzyjające szkoleniom, a także aktywnemu wypoczynkowi.

Restauracja
Pałacowa restauracja kusi pięknymi wnętrzami, doskonałą kuchnią opartą na międzynarodowej tradycji kulinarnej. Przyciąga gości z całego świata, urzeka miłą, ciepłą atmosferą i profesjonalną obsługą.

Integracja i eventy
Dysponując bogatą ofertą rekreacyjną oraz pełną infrastrukturą niezbędną do organizaji spotań typu Team building, eventów plenerowych, imprez firmowych, spotkań rodzinnych. Oferujemy możliwość realizacji każdego przedsięwzięcia poczynając od standardowych spotkań, a kończąć na ekstremalnych działaniach. U nas możliwa jest realizacja najbardziej oryginalnego i wyjątkowego scenariusza.

Szkolenia i konferencje
Dysponujemy nowoczesnym centrum szkoleniowo - konferencyjnym obejmującym sale konferencyjne. Wszystkie wyposażone są w ekran, tablicę typu flipchart. Zapewniemy: nałośnienie, mikrofony, projektor LCD, tv, magnetowidy oraz odtwarzacze dvd.

Apartament
Zapraszamy do wypoczynku w pachnących historią apartamentach. Komfortowo wyposażone pokoje wraz z łazienkami znajdują się w południowej oficynie pałacowej, zachowały unikalny wygląd dzięki zastosowaniu różnorodnych elementów kolorystycznych.

Stajnia
Oferujemy: rodzinną atmosferę, wygodne, jasne i przestronne boksy, profesjonalną obsługę masztalerską, padoki trawiaste i piaszczyste, zaplecze hotelowe dla właścicieli koni oraz osób trzecich, malownicze tereny do konnych wycieczek, dostępność kowala i lekarza weterynarii, łatwy dojazd do stajni.

Malownicze położenie naszego obiektu, ciekawa architektura, bliskość natury
będą doskonałą scenerią niezapomnianych chwil, spędzonych w gronie najbliższych.

Na życzenie naszych Gości zorganizujemy każdą uroczystość rodzin

• Noclegi

Wasze opinie

A Aleksandra 2015-05-27 15:41:32

Ocena: 5

Witam wszystkich poszukujących sali weselnej :) 23 maja 2015 urządziliśmy wesele w hotelu Pałac Brody. Miejsce jest bardzo fajne, wszystko jest na miejscu. Hotel na ponad 100osób, reprezentacyjna sala bankietowa i kościół dosłownie pare kroków od kompleksu pałacowego. Miejsce ma mnóstwo plusów i tylko pare minusów. Na plus: + sala bankietowa jest w osobnym budynku, zmęczeni goście mogą spokojnie iść spać i nie przeszkadza im hałas trwającej zabawy + grube mury i bardzo wysoka sala bankietowa sprawiają, że nie potrzeba żadnej sztucznej klimatyzacji, w sali jest przyjemnie i jest czym oddychać nawet przy najbardziej żywiołowej zabawie + bardzo smaczne jedzenie, wszystkiego nie byłam w stanie spróbować, ale osobiście mogę powiedzieć, że bigos i krokiety to po prostu palce lizać, inne potrawy goście też bardzo chwalili + na miejscu przy sali jest wszystko co potrzebne, toalety, pokój który był tylko do naszej dyspozycji, z lodówką i zamrażarką na wódkę (my w tym pokoju zorganizowaliśmy też kącik dla dzieci, gdzie wynajęta niania organizowała zabawy dla dzieci naszych gości), duża przestrzeń na organizację stołu wiejskiego, obsługa kelnerska też ma swój pokój zaraz przy sali, w razie problemów (np zbity kieliszek) nawet gdy obsługi nie ma akurat na sali to nie trzeba jej daleko szukać + kościół jest zaraz obok hotelu, tak blisko, że całkiem zrezygnowaliśmy z jazdy autem do/z kościoła, po prostu przeszliśmy pochodem przez przyległy park wraz z naszymi gośćmi na sale weselną (tu wypada wspomnieć, że Ksiądz Proboszcz jest bardzo w porządku ) + menadżerka hotelu, Pani Elżbieta jest elastyczna i pomocna. My mieliśmy dużo czasu na organizację wesela i mieliśmy też własne pomysły co do niektórych elementów i tu Pani Elżbieta była otwarta na nasze propozycje i uwagi. W innym miejscu gdzie rozważaliśmy organizację wesela, wielkim problemem było wystawić na stół wiejski własne domowe nalewki czy słoik domowych ogórków ("Nie, bo jeszcze goście się czymś zatrują!"), u Pani Elżbiety wystarczyło dopisać do umowy organizacji wesela, że bierzemy odpowiedzialność za to co przywieziemy do degustacji i już. Pani Elżbieta ma też kontakty do sprawdzonego cukiernika, dekoracji, zespołów weselnych itd itp + otoczenie hotelu jest bardzo malownicze. Nam pogoda dopisała i w dniu poprawin po śniadaniu ale jeszcze przed rozpoczęciem poprawin nasi mniej zmęczeni goście, chętnie wybierali się na spacery po parku czy w około jeziora, ci bardziej zmęczeni mieli do dyspozycji, stoły, ławy i stoliki restauracji. Na trawiastym dziedzińcu przy kawie, herbacie i piwie spędzili czas na rodzinnych rozmowach. + dużo miejsca na parkowanie aut Na minus: - nie wszystkie pokoje hotelowe są tak reprezentacyjne jak na zdjęciach z strony hotelu. Mniej więcej połowa to pokoje jak ze zdjęć a połowa jest taka zupełnie normalna. Oczywiście to jest zupełnie normalne, że hotel ma różne standardy pokojów. Po prostu trzeba się zastanowić kogo gdzie umieścimy. - stosunkowo niewiele pokoi 2 osobowych, sporo 3 bądź 4 osobowych - znów trzeba się chwile zastanowić jak rozmieścić gości, przynajmniej gdy bierze się prawie wszystkie miejsca. - na sali bankietowej są kolumny, które z jednej strony są fajnym elementem dekoracyjnym ale z drugiej strony minimalnie utrudniają usadzenie gości. Może zdażyć się tak, że jakaś para będzie rozdzielona kolumną. Kolumny nie są jakieś specjalnie duże, wiec nie jest tak, że para się nie widzi przez tą kolumnę, ale jednak jest to jakaś drobna niedogodność. My mieliśmy ustawienie typu dwa długie stoły po bokach sali za kolumnami właśnie. Możliwe, że przy innym ustawieniu stołów problem w ogóle nie występuje (np kilka mniejszych stołów).

Tagi: Brody, Lokale weselne, Domy weselne, Wesele w Pałacu, na Zamku, Wesele i Ślub w Plenerze, Wesele z Noclegiem