Zapytanie

Tajemniczy Ogród

ul. Lutycka 31, Poznań, Wielkopolskie,

Wyświetleń: 38116

Średnia ocena: 5 z 5 głosów

Zobacz opinie

Ceny od

230 zł / os

Liczba gości

od 15 do 90

Tajemniczy Ogród - idealny na wesela i przyjęcia okolicznościowe

Tajemniczy Ogród to firma rodzinna. Posiadamy 30-letnie doświadczenie w tworzeniu wyjątkowych wspomnień weselnych. Każde przyjęcie jest dla nas szczególne i tak samo ważne. Kompleks hotelowo-restauracyjny który tworzymy z wielką pasją, traktujemy nie tylko jako miejsce pracy, ale przede wszystkim naszego spełnienia. Jesteśmy z Państwem na każdym etapie planowania przyjęcia, służymy swoją radą i dzielimy się doświadczeniem.

Zależy nam na Państwa zadowoleniu i 100% satysfakcji, a wesele traktujemy jako przepustkę do dalszej długoletniej współpracy. ;) Jesteśmy bardzo elastyczni i każda nasza propozycja dotycząca serwowanego menu, wykonywanych dekoracji, czy układu sali jest do możliwej modyfikacji, gdyż stawiamy na ofertę dostosowaną do Państwa indywidualnych oczekiwań. Działamy kompleksowo - oprócz różnorodnego menu z bogatą ofertą deserową, w cenie każdego pakietu wliczona jest dekoracja sali.

Posiadamy trzy klimatyzowane sale: jedną salę bankietową z bezpośrednim połączeniem z ogrodem dla maksymalnie 90 osób oraz dwie kameralne salki dla 30 oraz 16 osób.

Z pomocą profesjonalnej dekoratorki, której usługi są w cenie, stworzycie Państwo niezapomniane tło do zabawy i wypoczynku. Z powodzeniem zorganizujecie w naszym obiekcie wesele w stylu glamour, a także rustykalne czy boho.

Tajemniczy Ogród zapewni uczestnikom wesela doskonałe wrażenia smakowe, oferując bogate, różnorodne menu. Jesteśmy gotowi dopasować naszą ofertę do wszystkich potrzeb, uwzględniając nietolerancje pokarmowe i uczulenia. Posiadamy bardzo bogatą ofertę atrakcji dodatkowych zarówno kulinarnych w postaci np. wiejskiego stołu z wyrobami z własnej wędzarni, jak i również dekoracyjnych takich jak łapacze snów, makrama w formie bramy czy napis miłość.

W hotelu znajduje się 12 przytulnych pokojów o standardzie 3*, w sumie 29 miejsc noclegowych. Każdy pokój wyposażony jest w łazienkę, tv oraz dostęp do wifi. Dla Państwa Młodych pokój jest w prezencie.

Sala weselna z ogrodem zachwyci tych, którzy pragną zapewnić swoim gościom idealne, malownicze miejsce do wypoczynku. Nasz ogród, usytuowany na tyłach obiektu, bogaty jest w ustronne zakątki i wielokolorowe kwiaty. Mieścimy się w granicach Poznania, co jest niewątpliwym atutem przy planowaniu wesela, a zielona oaza w postaci zadbanego ogrodu jest azylem dla Gości. W naszym magicznym ogrodzie nieraz odbywały się cywilne śluby w plenerze, a także organizowaliśmy przyjęcia w ogrodzie.

Doskonałe warunki do zorganizowania różnych uroczystości:

* imieniny,
* urodziny, 18-stki,
* jubileusze,
* wesela,
* chrzciny,
* komunie,
* stypy,
* wieczory panieńskie i kawalerskie
* i wiele innych

Teraz zapraszamy Ciebie! Prezenty i rabaty czekają!

Nasze Prezenty dla Młodej Pary:

Wasze opinie

O Oliwia 2019-02-19 09:29:02

Ocena: 5

Mój ślub cywilny był zaaranżowany jak z bajki... Do tego niczym nie musiałam się przejmować oprócz tego jak zmieścić się w suknie:) Super, Pani Jola i Pani Asia dopieły wszystko:) badzo dziękuje

D Daria 2017-10-19 00:16:57

wlasnie szukam czegos na moje wesele również polsko-amerykanskie...mysle ze dobrze trafiłam patrzac po komentarzach

D Dorota 2017-09-05 09:38:55

Ocena: 5

26.08.2017r., w Hotelu Restauracji razem z Naszymi dziecmi bawiliśmy się na ich weselu. Nie ukrywam, że bardzo stresowaliśmy sie całym przyjeciem, gdyż bardzo zależało Nam na tym aby wszystko było dopięte na ''ostatni guzik'' tym bardziej, że było to wesele Polsko-Amerykańskie, wraz ze ślubem cywilnym, w ogrodzie tejże restauracji. Z całego serca polecam wszystkim ten lokal! Włascicielka lokalu, oraz obsługa spełniły Nasze oczekiwania na 1000%. Sala była przepięknie udekorowana, przepyszne staropolskie jedzenie (bardzo dużo), pięknie podane i udekorowane, wszysko świeże, pachnace Polską tradycyjną kuchnią- brawo dla kucharzy! :) Miła, bardzo sprawnie działajaca obsługa kelnerska! Właścicielka restauracji z ogromnym wyczuciem i klasą, dopilnowała sama najdrobniejszego szczegółu związanego z organizacją, ujęła Nas i gości swoją gościnnoscią, ciepłym usmiechem i zainteresowaniem podczas wesela :) Dziękujemy Pani Jolu, to było niesamowite i wzruszające przyjęcie, trwające do ''białego rana'' dzięki świetnej muzyce w wykonanu dj Justiny! Amerykanie są zauroczeni Polskim weselem - DZIĘKUJEMY :)

M Michał 2016-01-09 01:56:11

Byłem w tym roku na sylwestrze wspólnie z narzeczona. Wspólnie uznaliśmy ,że była to jedna z najlepszych imprez na jakich byliśmy. Jedzenia było bardzo dużo i bardzo nam smakowało. Zdecydowaliśmy się ,aby właśnie w Astrze zrobić wesele. Po wszystkim napisze jak było.

A Asko 2014-08-11 16:57:24

Ocena: 5

W lipcu 2014 mieliśmy małe przyjęcie ślubne w restauracji ASTRA w Poznaniu. Wybieraliśmy lokal starannie – nie była to decyzja przypadkowa, i jak się okazało – bardzo dobra. Właścicielka jest osobą ciepłą, otwartą i sympatyczną. Ma duże doświadczenie, jej sugestie odnośnie organizacji okazały się słuszne. Ale, co ważne- potrafi też słuchać i uwzględniła nasze potrzeby i preferencje (a nawet zachcianki!) przy organizowaniu przyjęcia. Słowa uznania należą się kucharzom – wszystkie dania pyszne i przepięknie podane. Obsługa praktycznie niewidoczna, ale błyskawiczna i bardzo staranna. Właścicielka również osobiście troszczyła się o nas i naszych gości, widać było, że zależy jej na tym, żebyśmy wszyscy dobrze się czuli. Sala gustownie urządzona i pięknie udekorowana, z oddzielnym wyjściem do ogrodu. A ogród – cudo!! Piękne miejsce, gdzie można zrobić niezapomniane zdjęcia. W lipcu – rewelacja, ale myślę, że stanowi on dodatkową atrakcję o każdej porze roku. Przy restauracji jest również część hotelowa. My z niej nie korzystaliśmy, ale niektórym to może bardzo ułatwić organizację przyjęcia. W restauracji Astra jest świetne jedzenie, znakomita obsługa, piękny wystrój, ale również coś więcej - czuje się, że jest ona prowadzona z pasją. Chapeau bas!

Tagi: Poznań, Lokale weselne, Hotele, Wesele i Ślub w Plenerze, Wesele z Noclegiem, Obiady Weselne, Obiady Weselne Poznań, Kameralne Wesele Poznań